+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 18 Januari 2012
@ 9:14 PTG

MAAF JIKA AKU BUKAN YANG TERBAIK
Sungguh aku merasa bersalah pada kau , cinta kau begitu besar dan tulus kepada aku tapi ape yang aku lakukan ? Aku hanye boleh membuat kau sedih dan menderita . Sungguh aku tak nak menyakitimu lebih jauh lagi , aku boleh saja diam pergi menghilang tanpa jejak dari kau , Tapi itu bukan sifat dan karakter aku , Aku lebih memilih menghadapinya dengan semua konsekuensi yang aku hadapi .

Walaupun satu perkataan yang begitu menyakitkan hati seperti MENCARI LELAKI LAIN ianya agak mengecewakan aku , Seolah-olah sifat aku tabiat aku yang dulu kembali lagi . Setelah aku menemukan cinta aku yang sebenar , aku yakin dengan pilihan aku , Tapi takde sape nak support aku supaya aku tak jadi macam dulu . Sama seperti dia , Mengeluarkan kate tanpe berpikir panjang , Adakah aku masih jijik dimate kau ? Ataupun kau masih menganggap aku seorang PLAYGIRL sedangkan aku susah nak melayan seorang lelaki . Sangat kecewa :( Kenapa bila aku dah berubah masih susah untuk kau mempercayai aku . Macam mane lagi nak buat orang yang kite sayang betul-betul percaya bahawa hati ini miliknya :(

Tulisan ini mungkin cuma angin lalu buat kau dan tak boleh mengubati rasa sakit hati kau dan kata maaf aku pun tak berguna saat ini yang boleh aku katakan pada kau adalah sungguh menyesal dan berharap kau boleh menjadi biase dan mendapatkan seseorang yang jauh lebih baik dariku .


❤ older posts / / newer posts ❤