+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 18 Januari 2012
@ 9:55 PTG

Nak geng macam ni :(







Bile bukak balik album mase sem 1 , Aku teringat lak kat si dyba . Me miss You beb :( sangat-sangat . Hm kau dah jauh , sikit jeh , Kat melaka kan . Hm kite kan dah rancang nak jalan-jalan sem 2 nie , Hm tapi tak tercapai kan , Kau dh quit . Sedih boleh tak , Tak lengkap laa kau takde gan aku n syiraa . Takde sape nak satu kepala dengan aku , Haih sangat bosan laa beb . Hm datang laa sini , Aku dah ade lesen nak bawak kau pusing-pusing KL , Hm rindu kau debab :(



❤ older posts / / newer posts ❤