+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Sabtu, 14 Januari 2012
@ 8:49 PTG

SAYA NAK DIET 
Hm nak diet , Pipi makin menjadi-jadi naik . Dulu takde la macam nie . Haihh sangatt berbedaa yaa . Hm setiap kali aku menjejakkan kaki ke Johor , Ramai cakap aku dah gemuk . Hm aku tak gemuk laaa . Cehhhh :) Hm act kan dulu berat aku 44 kg jee , Now baru-baru timbang nie berat aku 50 kg . Bapak ahh , Nampak jee tulangg taktahu kan berat aku sampai macam uh . Hm mane tak nyaa , kerap jugak aku makan nasi lemak and buger time waktu malam , Now aku nak kurangkan makan macam uh . Tapi bile balik JB kompem tak boleh diet , Hihi sebab ade orang belikan itu ini , Ape lagii sumbat jelaa dalam mulutt , Kat sini mane ade satee , chicken chop takdeee , So sampai jb laa aku membalasnya , Teruk kan :) Hihi biarr laa , Hm pakwe marah kalau aku tak makan , Tapi dea tak paham aku atlet :) Cehwahhhh , Kene laa kuruskan badan , nampak slim baru laa orang boleh panggi pemain netball proo :) Hhihihi perasan tak perasan aku ni , Kuanggg-kuangg , Hm takpelaaa , Family aku pun dah cakap aku gemuk . Eeeee geram jee , Lepas uh dea cakap aku tak saving duit , beli makanan yang bukan-bukan , Ni lagi jahat , si kakak aku la niee , Kaka tiri , Haahaa , Kalau marah kat dea mesty aku panggil dea Kaka Tiri . :) Hm si atuk aku pulak cakap , makan jelaa . Kalau takde duit cakap , Huuuu sukee gilee bile atuk berkate sedemikian , Hahaa :) Okay thanksss , Mulaii sekarang kurangkan makan bugerrr and bende yang berlemakk and so on --)





❤ older posts / / newer posts ❤