+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 13 Januari 2012
@ 11:52 PTG



Semalamm skype dengan adek , mak pun menyelitt , Hm rinduu laa ;( Hihii , Okayy act aku nak suroh mak aku pos baju , Then kebetulan pulak adek aku balik , So aku suruh dea bawak baju dea yang lengan panjang uh , Maklum laa aku takde baju lengan panjang , sume tak cukup lengan --;) Hm aku pun suruh laa adek aku test baju uh depan skypee , Hihi kelako gilee semalamm , Dah  macam ape dah . Hm adek aku yang laki dah tidur dulu laa , baru nak nengok dea dah putih ke belum , Hahaa jahat aku nie . hm then tibe-tibe mak aku pulak menyelitt , ketawe pulak dea nengok aku , hahaaa , Then dea pun sebok laa menaip tah hape-hape . hahaa dengki gilee mak akuu . Hm alaahii lepas rindu even tak baliikk pun ;( Hm ayah jee takde , duk nengok tb , Lahaiii , Kalau nenek atuk aku ade lagi dorang jakon . hihii *jahat cucu diee . Hm tunggu laa nanti nana balik yee mommm , Me miss youu :)




❤ older posts / / newer posts ❤