+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 9 Februari 2012
@ 2:51 PG

5hb 12 2012, act tarikh nie aku hang laa dengan BF aku , tapi tapi ditunda hari isnin . Sebab dapat call daripada atuk aku , dea cakap moyangg aku sakit . Terkejut laa . Then nenek aku suruh pergi , takut jadi ape-ape dekat moyang aku , Aku pun follow jelaaa . Alaahaiii dah la dekat kluangg , aku malas boleh tak nak pergi sanaaa , Hm tapi pikir moyangg aku , Follow laa . Then msg dea tak dapat pergi harini :( Aku tahu hati deaa sedih , tapi dea tetap HAHHAHAHAHA dengan aku . Hm serba salah , Its sokey , dea still paham aku :) Buat aku bertambah love-love eh , Hahaha :)
Then sampai rumah bapak sedara aku kan , aku nengok moyang aku okay je . Boleh berjalan lagi , Hahahaa . cume tak kuat sangat ah berjalan , aku ingat kan dah terbaringg . Opsss jahat punya cicit ni . Hm then then aku benggang , then then aku rase macam nakkk errrrrrrrrrrrrrr --' , Parents aku also benggang . Hahaha , Amacam kene game letewwww . Act , moyang aku rindu laa kat atuk aku that y dea cakap macam uh , Pok sedare aku pandai main game ekk , Oh takpelaaa ., Mane tahu one day tak dapat jumpe , Dah laaa aku belaja jauh , Sorryy moyangg , hihi . Hm berkonvoi laaa naik keretaaa kan sebab nak nengok moyang aku , 6 biji kete gerak same macam nak pergi kawin je . Haha :) Tapi seronok dapat jumpee sedara yang lame tak jumpee kankan .

See , aku taktahu yang aku ade sedara baru .
Tak alih-alih jeh dah kawin , haha

Me , Moyang and Mom
Muke sakit hati ;) HAHAA , Without make up time niee 
Sebab Sakit hati . Lalalalaaa

Moyanggku :) HAHAHA ,
Mak atuk nie , Hm jangan lupe makan ubat







❤ older posts / / newer posts ❤