+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 9 Februari 2012
@ 2:19 PG

Haii hello . Rindu blog aku ni , Terdampar dah . Maap yee , Busy laaa *ayat yang same jeh bagi reason .

Okayy sekarang aku dah habis lecture , Busy pulak dengan praktikal . Hm baru hari rabu aku start praktikal . Dapat hospital ampang , Betul-betul depan MCD , Menarik bukan . Sangatt nice bile duit habis kat situ , and sangat nice kalau nak gemuk hari-hari boleh pergi situ . Hahahaa . Sungguh dekat laa katekan . So after this takde la kepunan nak makan MCD , Segalanya ade disitu :) Minggu ni aku shift petang , kol 2 smpai kol 9 . Kejap jeee , Layan karenah patient je , Hm aku dapat ward mediacal female . Hm tak busy sangat sebab 8 orang member aku kat ward uh . Then minggu depan pagi , kol 7 smpai 2ptg , Perghh mengantuk lahaii . Hm ward nie best , ape yang best ? Staff nurse dea tak sombongg , sister pun sporting , Rock gituh . Hahaha :)

Minggu ketiga aku akan berada di ward dengue , Haaa menarik bukan ward dengue . Memang aku nak sangat jage ward uh . Reason ? Firstly , dalam ward uh ade pesakit HIV , hihi aku nak nengok keadaan pesakit HIV , Kate member aku ramai malayyyy kat ward uh , Lelaki pulak uh . Opssss bukan nak ngurat just nak tahu keadaan dorang and macm mane boleh kene sakit uh . Awesomeee i likee this ward , 2 weeks aku akan dicampakkan kesitu , Hopefully aku dapat buat yang terbaik untuk patient .

Baikla now aku nak cerita mase first time aku praktikal . Semalam laa kan , Bangun pukol 10 pagi , Actually tkde semangat aku nak praktikal . Sebab aku penat , Oh stop it yanaa , teruskan kerjayaa anda sementara ianya masih ada . Hihi then naik bass tidur laaa kan . Smpai hospital jeh lepak jap , Then masuk ward . Orentasi dalam ward . Kenal dengan patient , Ramai cinaa , Melayu pun ramai jugakk . aku jage bilik belakang , Ade 3 patient je . Untungkan tak bnyak kejee . Kesian yang depan penat bekerja , busy lagi . Hihi aku tak sangka sangat , aku ingat kan aku jeh yang main handphone dalam ward , Staff nurse pun ade . Aku dengn member aku siap duduk belakang langsir nak main handphone , kadang-kadang dalam toilet , Toilet hospital bersih okay , So ape ade hal  , Yee takk ;) Kesian laa sayang aku semalam tertunggu-tunggu msg aku  kan , Selamat paham . Oh dah laaa . Next time aku cite lagi eh . Penat :) Baii




❤ older posts / / newer posts ❤