+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Khamis, 2 Februari 2012
@ 4:31 PG

Hello Thursday / Tearsday :) Hihi , Tangan sedang rajin nak menaip nie
Hm sejak bape hari nie mood aku kurang okay laa , Stressss . haaaa ! Why ? Hm because STUDY , Hm sumpaa laa macam tak boleh bawak jeh , Even benda niee mase depan aku , tpi aku tak boleh nak teruskan . Ade tak study yang tak belaja ? Hahaa kalau ade aku nak masuk . Ape ke banggang aku nie --' Nak spm pun belajar , ape tah lagi nak sambung belajaa . Actually , Konon-konon aku berhajat nak kerja kat luar negare gituh . Hahah konon laa . Sebab gaji dea , Pergghhh kaya boleh tak nanti . Hm 9ribu kott as a nurses jeh kottt. Keje ciput-ciput jeh , gaji dea . Haaa aku tahu la sebab sedare aku nurses jugak macam aku . But aku nak jadi Polis :( Hm sangat-sangat nak , Tak kisah laa latihan dea gile macam mane pun . Hm uniform deaa sweett gilee . Hm bayanggkan jap aku pakai macm uh . Oh okayy forget it .


Cume nak cakap ni laa buku aku :) Haha
takde lagi tebal kan .


Lupekan cita-cita uh , Now fokus dengan ape yang aku study . So far , timetable aku tak rushh macam budak-budak lain , Free on wednesday and Thursday , Kalau rumah dekat aku dah balik da :) Hihi tapi takpe kite nengok sem depan and seterusnyaa . Hm lagi seminggu aku nak praktikal dekat hospital ampang . Dorangg cakap tak banyak keje , Oh okayy kite nengok jeh k . Aku dapat ward medical female and denguee . perghh awesome , Sangat mencabar , For the first time . Wish me luck untuk layan karenah patients-patients aku nanti . Saya taknaa jadi nurse yang garang ;) Hihi Hm lepas praktikal sebulan , aku akan menjalani peperiksaan akhir tahun , sekarang aku tak takut , tunggu bulan tiga nanti macam mane darah aku turun naik turun naik . Hihi :) Hm after uh , aku akn prktikal lagi . Mybe 2 minggu , Then freedoommmm laaa . Cuti sem sebulan setengah juppsssss . Patud 2 bulan , Eeee sangat tak achi ohh . Hm then i will say GOOD BYE semester 2 :) Helloo my juniorr , i will see you for the next semester :)










❤ older posts / / newer posts ❤