+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 24 Februari 2012
@ 8:07 PTG

Morning saturday . Hm sekian lame aku meninggalkan blog ni . Sihat lagi dia :) Okayy today nak cerita pasal praktikal aku , Tinggal seminggu jeh nk prktikl then boleh balik JB . Imiss Myfamilyy , lover A <3 So special fer me . Okay wait me ya . Hm pengalaman aku untuk sem ni banyak laa jugak than sem lepas kan . Tahun ni fully dekat hospital ampang . :) Tak banyak tugas .

First aku kene jage ward 6C just medical female je . Hm penat gilaa , tapi staff nurse and sister so kind . Hm tapi cross madah nak dapat . Hm alaa kat situ sakit dia tak laa mencabar jugak , but ade jeh yang meninggal :) Hm ade yang tak sedarkan diri , Kadang-kadang kesian , But as a nurse aku kene berani . Okay berani laa sikitt . Hm due minggu jeh aku kat ward tuh . Minggu ketiga , aku kene campak masuk ward 6D . Ward denggi . Aku jumpe laa patient sakit denggi , TB , Hepititis , and HIV . For the first time i saw them . So pity :( Pesakit HIV yang aku jage sangat sedih laa , Aku check dia punya report and kenapa dia boleh dapat HIV , But aku tak dapat detect laa . Hm dia orang indon , But so hensem okay . Lelaki laa ;) Hm umur 27 laa . Dah tua pun . Hm aku tanya dia punye family , dia cakap dulu dia baik . Tak pernah keluar rumah . Hm aku nengok muka memang baik . Ade laa tuh orang nak dengki kan . Kesian dia la . Nanti aku amek gambar dengan dia eh . Hhaa :) Paling sayu hati aku , dia cakap dia nak balik , nak jumpe anak sedara , Nak makan soto and bubur Mcd . Hm aku terharu gila . Dia masih kuat nak bangun walaupun di dah separuh strock . Firstly memang aku geli and takna jage dia , lame-lame aku rase . Hm simpati la tau , Dah stop

Okay laa lagi seminggu aku akan balik Jb , Hm tak sabar laahaii . Okayy see the next story ;)



❤ older posts / / newer posts ❤