+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Rabu, 4 April 2012
@ 9:46 PG

Today im not in mood , after my netball team under 18 was lose with ________ :( Upset , Then makin upset bile kene tipu . How come eh ? Hm sumpah makin berlinang airmata aku , dia ape tahu ? Bile aku dh okay , dia pulak nak tipu aku . Kenapa mesti tipu ? Mane janji dulu ? Hm bila salah aku , dia cakap aku itu ini , but aku sabar , tapi dia ? hm aku tk paham laa , mane silap aku , atau aku ni dah takde pape kat mata dia , ;( Ya Allah , dah laa sakit hati dengan budak netball aku , then bertambah lagi masalah , ape lagi lepas nie ;( Sumpah , very down sekarang , menagis2 :( Hm kenkadang aku pikir , ape lagi yang tak ckup , eshh bapak ah , tak tahan ah nak tulis lagi , berjurai airmata . K salam





❤ older posts / / newer posts ❤