+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 29 Jun 2012
@ 4:18 PG


1

|
|
v
2



Aku nak bertudung . Hm actually , lepas aku dengar ceramah 'TURN TO THE RIGHT' , hati aku tertiba nak bertudung . Hm lepas aku dengar ceramah from farah asyikin and sham kamikaze , Hati aku terasa nak berubah . Tapi susahnya . Hm aku dah cube , but kenapa tk boleh . Aku nekad-nekad but aku tk buat . ;( So sad
Now me nak cerita . Masa hari nurses day uh , Classmate me tegur . Lelaki . Kenali sebagai R , budak yang aku paling anti gile babi , sebab dia komander . Dia cakap 'Yana , kan lawa kau pakai macamni' . Time tuh aku bertudung , Ouchh dah banyak kali dia kata aku mcam uh , kadang-kadang me rasa nak sangat , tapi ade je halangan . Aku dah la malas nak gosok tudung and aku rimas nak pakai skaf act ;(

Hm aku cube nak solat hajat semua , peliss bantu me ;( oh sadlife . Aku tkna bile aku dah bertudung then aku tanggal balik tudung kau . Sumpah aku tkna jadi hipokrit mcm uh . Semoga Allah bukak pintu hati aku ;(
And aku bukan nak tutup kejahatan aku dengan bertudung , Ramai yang buat aggaran mcm tuh if bertudung . Pale hotak la . Hm seee mulut jahatnyaa . Taknaa-taknaaaa --' Hm aku harap aku sempat berubah . Mule dari bawah . Semoga aku dapat berubah untuk Dia , Family and Friends ;) Amin





❤ older posts / / newer posts ❤