+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Jumaat, 29 Jun 2012
@ 3:58 PG

Me kinda bored now , Actually dia dah masuk belajar . 5 hari orentasi and aku kena tinggal tiap malam . Tak msg gapo-gapo laa :( sadlife . Hm now dia dah belajar kat Ypj , me bersyukur sebab dia ade semangat nak belajar lagi . Hm bukan senang kite nak suruh dia sambung belajar ni . Alhamdulillah dapat even keputusan dia macam uh . Act , lepas aku nengok result spm dia , aku down terus and taktahu nak kata ape . Aku pikir , tempat belajar mne nak accpt dengan keputusan cam uh . Huu , doa aku termakbul , dia dapat jugak masuk kolej even swasta . Dia ade semangat nak sambung belajar .

Awak , ni dah sambung belajar , jangan banyak main . Sem 1 laa nak buat betul-betul . Saya bersyukur sebab awak dapat diploma . Same-same kite pegang sijil diploma kite ;) Hm btw , risau gile if awak belajar kat kl . Hm sbb sy tahu perangai awak . Sekali buat perangai susah nak accpt . Hm dapat segamat pun dah kire okay la uh . Saya harap niat awak betul sayang . Awk kata nak kerja goverment , sebab parents saya suroh , hm family saya cabar awak . If ditakdirkan kite ade jodoh , saya harap sangat awak dapat jadi ape yang awak nak . And andaikata jodoh kite singkat , teruskan kerjaya awak ;( hm hopefully tak . Hm nangis nanti . Tak sayang ke ;) Hihiww

Alhamdulillah , ape yang aku nak tercapai . aku nak nengok dia sambung belajar , akhirnya termakbul ;) Hm me harap sangat yang dia akan teruskan kerjaya dia dengan betul . Hm sangat2 berharap . Aku harap dia dah tak banyak main dah . Now da dah besar , pandai pikir . Ape yang salah mungkin akan aku betulkan . Hm yang penting dia belajar . Mungkin lepas ni aku kena kurangkan contact dia , Tak bermakna kurang contact tak sayang , but aku nak dia fokus je ;( Hm tp susah . Tapi kena cuba . Semoga ape yang aku and dia rancang menjadi . Amin ~




❤ older posts / / newer posts ❤