+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Ahad, 1 Julai 2012
@ 5:33 PG

Assalamualaikum semua ;)
Selamat Malam.
Hm today me so sad . 2 hari aku habiskan airmata untuk dia . Yess dia . Why ? dont know why me jadi macam nie :( Aku cube memahami , and terlebih memahami . Susah ke aku nak dapat layanan yang baik and macam mane aku rase sebelum ni . Tahu tak sedih ;( aku tulis ni pun sikit demi sedikit airmata ku menitik . Korang tak pernah menangis ke wahai adam ? korang tak pernah rase ke bagaimane hati perempuan ni macam hati ibu korang . Hm seumpama kau sakitkan hati ibu , bagaimana kau sakitkan hati kami ;(
Hm aku cube untuk paham situasi dia . Bile aku pikir balik , ni salah aku ke . Aku tak mampu nak teruskan dah even ni jadinya . Daripada aku bersedih , baik aku go je dari hidup dia . Aku dah takna dah ia menganggu belajar aku dan belajar dia . Why my tears fall . Erghh stop it stop :( Today me nak makan sesuap nasi pun . Hm just beralaskan beberapa keping roti . Macam ni ke orang putus cinta eh ? Kenapa aku sedih skrg , Aku tk perlu nangis :( Hm ples paham ape me nak sekarang . aku rindu die ke sampai aku mcm nie ? tak mungkin . tak mungkin aku mcm nie :( hm aku hanye perlukan layanan kau je , aku tk mintak ape2 pun . if kau bosan dengan aku please cakap . bukan bagi aku harapan :(





❤ older posts / / newer posts ❤