+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 3 Julai 2012
@ 6:28 PG

My hensem boi . Kedua dari kiri
But itu dlu . Me suka nengok gambar ni
And ia akan jadi kenangan aku ;(
Bile rindu , me akan nengok gambar ni
Hm jage diri sayang
jangan lupe makan kasi kenyang
kasi perut tuh buncit lg ye ;( Jangan lupe mandi , ketiak macem ;(
Hm jangan nakal-nakal ye 
belajar leklok . Lepas ni awak tkkan pening kepala pikir pasal perempuan
melainkan awak ade pegganti sy ;(
Hm kalau ade org yang berjaya menambat hati awak , saya cube terima ;(
Even me ta kuat sayang .
Hm saya bahagia kalau awak bahagais .
Saya akan menangis kalau awak sedih ;(
Kite cube bina hidup baru ni tapi semua hanyalaa impian . Me dah crop gambar awak 
See mulut awak , omel sangat ;(
me mintak maaf sebab tak mampu bahagiakan awak dah 
Tapi saya dh cube nak jdi yang terbaik . Tapi itu hanyalah impian semata-mata ;(
Iwillmiss you ;(






❤ older posts /