+Follow
Dashboard


Hi Hi Hello Hello
OWNER
Photobucket
Hello im Yana Liyanaa love to eating, lepakingg , blogging, and sleeping . Like shopingg ! Do i care , No money no walk HAHHA ^^ Hates anons, haters, and copypasters! make sure i will make you SHAME !














Photobucket
Selasa, 3 Julai 2012
@ 6:21 PG

Selamat malam sedih ;(
Now me and him was broke . Hm masing-masing cannot mengalah . and now me just pasrah  . Masing-masing dah berubah ;( And date ni buat aku rase give up untuk teruskan semua ni . Lepas dah bertekak-tekak ni la solve nye #sambil dengar lagu sedih . Adeyy boleh pulak lagu ni berkumandang dalam lappy :( Oi tak pernah putus cinta ke wei . Hm hm . Now tak makan lagi , study pun tk masuk . Dah 5 hari aku still macam ni . Baik quit je if nak kene repeat subjek again ;( Hm now me akan cube belajar hidup tanpa lelaki , i can do . i know . Why my sis can , but me cannot . Aku percaya pada takdir , jodoh aku akan datang jugak satu hari nanti . I will missing you AUGUST .:( Hanya kerana cemburu , salah paham , semuanya musnah setelah hubungan yang dijalinkan selama 2 tahun 10 bulan ni ;( Ya Allah , give me some spirit to prosit it ;( Nak type pun tak larat dah ni , Hm kawan me je tahu how me kat sini . Kawan2 aku bagi semangat , but kalau dah sayang . Hm susah payah aku bina hubungan ni , tapi last2 cmni . Bercinta lama mane pun , kalau dh nak berpisah , kena terima ;(
After this me hidup sorang , me cube belajar bangun sndri , without anything . No bbm no msg no call no all ;( Takde sape nak suroh me mandi , makan , belajar blaaablaa . Me kena buat sendiri even terpakse . even hati tak kuat . Aku cube untuk jadi kuat . Aku cube hm #sigh :( goodbye my love , I will remember you .




❤ older posts / / newer posts ❤